Retourneren binnen 14 dagen!

In store pick-up!

Gratis verzending bij besteding van €75,- of meer

Verzend & Retour

Verzending

 

Wat zijn de levertijden?

Wij bieden onderstaande bezorgopties aan.

 

 

Voor Nederland geldt:

Bezorgopties Bestellingen onder €75,00 Bestellingen boven €75,00
Standaardlevering: Binnen 1-3 werkdagen geleverd €6,95 Gratis

 

 

Voor Duitsland geldt:

Bezorgopties Bestellingen onder €75,00 Bestellingen boven €75,00
Standaardlevering: Binnen 1-3 werkdagen geleverd €6,95 Gratis

 

 

 

Wat is de status van mijn bestelling?

Wat leuk dat je een order bij ons hebt geplaatst! Wanneer je bestelling bij ons wordt verwerkt, ontvang je een Track & Trace code via de mail. Met de Track & Trace-informatie kun je jouw pakket volgen. Heb je de mail niet ontvangen? Check even je ‘ongewenste reclame’ inbox, vaak komt het hierin terecht. Indien je de mail nog steeds niet hebt gevonden, kun je hier contact met ons opnemen.

Wanneer je op de dag van levering niet thuis bent op het door jou opgegeven bezorgadres, zal de bezorger de volgende dag het item opnieuw proberen aan te bieden, of zal het pakket bij de buren worden afgeleverd.

Houd er tevens rekening mee dat wij deels afhankelijk zijn van de prestaties van onze vervoerders. Wij kunnen helaas niet verantwoordelijk worden gehouden voor eventuele vertragingen ontstaan bij onze vervoerpartners. 

 

 

 

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen in de winkel?

Het is mogelijk om bij ons een product in de winkel op te halen. Dit doe je door bij levermethode aan te geven dat je het product in de store komt ophalen. Wij zorgen dat het product binnen 1 werkdag klaar ligt in onze winkel. Het is ook mogelijk om het product direct op te halen in de winkel.

 

 

Kan ik mijn adres wijzigen?

Indien je nog geen verzendbevestiging via de mail hebt ontvangen kunnen wij je adres wijzigen. Neem dan z.s.m. contact op via inf0@kajmode.nl en geef direct de nodige informatie en ordernummer door. Wanneer je de verzendbevestiging al hebt ontvangen via de mail, kun je via de Track & Trace code mogelijk het adres wijzigen. Indien dat niet lukt, houdt er dan rekening mee dat de levering eerst weer bij ons teruggebracht moet worden alvorens we opnieuw een zending kunnen aanbieden.

 

 

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Nee, wij kunnen helaas geen wijzigingen aanbrengen in jouw bestelling. Om jouw bestelling zo snel mogelijk te kunnen bezorgen, gaan wij daar direct mee aan de slag in onze winkel.

 

 

 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, gaan wij hier direct mee aan de slag. Het is daarom niet mogelijk om je bestelling te wijzigen of te annuleren na het plaatsen.

 

 

Er ontbreekt een artikel in mijn pakket. Hoe kan dat?

Indien we jouw bestelling niet volledig in orde kunnen maken door een bepaalde oorzaak, wordt je hierover geïnformeerd via de mail met een passende oplossing. Nog geen mail ontvangen van ons? Neem dan via inf0@kajmode.nl contact met ons op.

 

 

RETOURNEREN

Binnen 14 dagen
Is het item toch niet helemaal wat je in gedachten had? Dat kan natuurlijk. Stuur ons het item dan retour*, het liefst zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen.

*LET OP: Items uit de sale kunnen bij ons niet geretourneerd worden!

Items dienen volledig en onbeschadigd retour te worden gestuurd, indien er geen kaartjes meer aan de items zitten kunnen wij de items niet retour aannemen.

De retourkosten zijn voor eigen rekening. Het adres is:

 

Kaj Mode
Wooldstraat 10
7101 NP Winterswijk

 

Retourformulier
Stuur het retourformulier met jouw bestelling mee terug. Zodra we jouw pakket (binnen 14 dagen) hebben ontvangen, storten we het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) naar je terug. Het bedrag staat dan binnen enkele dagen na verwerking van het retour op je rekening. Uiterlijk binnen 14 dagen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor diefstal, beschadiging of verlies tijdens het retourtransport.

 

Home